zaterdag 26 maart 2011

Topdag!

Het was dan wel een stuk kouder vandaag voor mij scheen de zon! Heel veel geverfd en voorbereid voor de Fair, meubels die ik mee wil nemen staan nu te drogen. Dus met een voldaan gevoel nog even kijken of ik nog orders had. Ik zit er nog van bij te komen, want ik had dus orders voor een grote spiegel, mijn witte buikkast en het Queen Anne tafeltje. Het is dus mijn dag en kan morgen weer opnieuw beginnen met verven want er vallen dus 2 dingen af om mee te nemen naar de Fair, haha. Maar ik klaag niet, hier doe ik het allemaal voor, geweldig!! Nu even mijn handen gaan schoonmaken en dan even relaxen. Voor jullie hetzelfde, alvast fijne zondag!

Groetjes Chantal.

2 opmerkingen:

  1. Hey, wat gaaf dat het zo goed gaat, ik denk dat die fair wel goed gaat bevallen hoor ! Succes met de voorbereiding, ik hou je blog in de gaten.

    Groetjes Dhr. Tokkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal
    Ik ben volger geworden hoor!!
    Ik blog ook , als je zin heb kom maar langs hoor !!

    Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen